úterý 25. srpna 2015

Pleťové masky Planet Spa od Avonu

Ahoj všichni, dneska si dáme článek na téma pleťové masky. Tentokrát se zaměříme na pleťové masky od Avonu z řady Planet Spa. Celkově mám tuto řadu od Avonu dost ráda. Miluji jejich tělová másla, koupelové oleje nebo krémy na ruce. Jediné co mi od této řady nesedlo jsou krémy na obličej, vyzkoušela jsem asi dva a ani jeden nebyl to pravé. Dneska se ale zaměřím na pleťové masky, které nejsou vůbec špatné a stojí kolem 79,- i méně, záleží na akci v daném katalogu.



 Asi jako první masku jsem si koupila tuto fialkovou pro hloubkové čištění pleti s květem thajského lotosu. Maska má krémovou konzistenci a příjemně svěží parfemaci.
Barvu má fialkovou. Po nanesení na pleť ji nechávám 5 minut působit, to mi dost vyhovuje, nemám moc ráda masky na 20 minut to mě nebaví. Po smytí je pleť krásně hebká, póry jemně stažené. Nikdy se mi nestalo, že by mi maska nějak dráždila pleť nebo mě po ní svědila. Tuto masku můžu s klidným srdcem doporučit.

 Další maskou je tato modrá s květy z plumérie a citronovou trávou . Tato maska má osvěžovat, čistit póry a zanechávat pleť hedvábně jemnou. Musím potvrdit, že pleť je po ní opravdu hezky jemná a osvěžená, ale póry mi vyčistí lépe ta fialková hloubkově čistící maska. Konzistence této masky je také krémová a příjemně voní, skoro stejně jako její fialková kolegyně.
Tato maska je také moc fajn a můžu ji opět doporučit.
Třetí maskou je tato hydratační s ovocem acai a plody z Amazonie. Tato maska má úžasnou parfemaci. Cítím z ní sladké ovoce a to je moje. Měla by dodávat mladiství, svěží a rozzářený vzhled. Maska má gelovou konzistenci fialové barvy.
 Já mám s touto maskou docela problém, protože mě na pleti docela pálí a nevydržím ji mít ani těch 10minut, které jsou potřeba. Je to opravdu škoda, měla jsem ze stejné řady i krém na tělo a peeling a ty byly skvělé. Takže tuto masku doporučit za sebe nemohu, protože obsahuje nějakou složku, která mi dráždí pleť.

Poslední maskou, kterou vlastním je tato vyhlazující s rýží a japonským saké. Měla by odstraňovat nečistoty a osvěžovat pleť. Je to teda maska slupující, která je z těchto masek moje nejoblíbenější a to i přes to, že musí zasychat 20 minut. Maska je krémové lepivější konzistence. Parfemace také není nic moc, cítím z ní jakousi kyselou vůni.
Nicméně po této masce mám pleť jako dětskou prdelku :). Opravdu skvěle hladkou, póry jsou po ní vyčištěné. Pleť vypadá osvěženě a zdravě. Tuto masku můžu za sebe doporučit, je to za mě nejlepší maska z těchto čtyřech.

No a to by bylo pro dnešek vše, mějte krásný zbytek dne.



2 komentáře:

  1. Mně se tyhle masky zdají fajn, i když jsem zatím zkoušela jen jednu a to byl peeling s mořskou solí nebo tak nějak. Nemapatuji si to, ale tvář po něm mám krásně jemnou a čistou :)
    Zelený Zázrak V Prášku

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som skúšala tú Acai Berry a tá bola dosť nanič, nemohla som ju nijako dostať z pleti preč, takže som ju umyla a teda sa efekt stratil, ale od Avonu mám rada masku z tureckých kúpeľov Hammam, tá je skvelá, pleť je po nej čistá a matná, pre suchú pleť by bola možno až príliš vysušujúca, mojej mastnej však plne vyhovuje. A ešte mám rada zlupovaciu maskou s čajovníkom a uhorkou.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat