sobota 6. června 2015

Nákupy a novinky - květen 2015


Vítám Vás všechny zpátky na mém blogu. Dneska bude článek o mých kosmetických novinkách. V květnu jsem nakupovala celkem dost. Byla jsem i v sekáči kde jsem pořídila pár hezkých kousků, když bude čas tak připravím nějaký článek o sekáčových nákupech. Protože poslední dobou chodím do sekáčů dost ráda. Navíc u nás otevřeli nově Textil House a už jsem to tam byla omrknout a musím říct, že i když to není zrovna nejlevnější sekáč, tak kousky tam mají opravdu parádní. No a já jelikož jsem neměla už moc času tak jsem to tam jen tak prolétla a odnesla jsem si krásnou žlutou košili bez rukávů. Původně stála 124,-, ale zrovna vyhlásili šťastnou půlhodinku, takže jsem ji měla za polovinu. No co víc si přát :) Tak a teď už na slibované nákupy kosmetiky.



Začnu asi pečující kosmetikou. Poslední dobou mě hodně trápily červené skvrny na obličeji no a tak jsem si pořídila Excipial. Je to kožní emulze pro středně až extrémně vysušenou pokožku. Koupila jsem si ho někdy na začátku května a musím říct, že je super. Určitě na něj chystám recenzi. Je ho 200ml a stál 159,-. Sehnat se dá v lékárnách, já ho kupovala na www.lekarna.cz

Dál jsem z lékárny objednala kaviárový oční krém od české značky Berekol. Z tohoto krému jsem zatím rozpačitá, na jednu stranu je hutný a hezky hydratuje, ale nevím jestli na něj nemám náhodou alergii. Když jsem ho používala boleli mě oči, ale opravdu nevím jestli to náhodou nebyla nějaká alergie na něco jiného. Uvidím asi mu dám ještě šanci a jestli mě opět budou bolet oči tak poputuje dál. Stál asi 59,-

Taky jsem si musela pořídit nový peeling na obličej, protože můj od Alverde mi došel. Zašla jsem do Tety a nevím jestli jsem slepá, ale našla jsem tam jenom dva peelingy. To je jich v drogériích opravdu tak málo? No nakonec jsem si vybrala peeling od Garnier z výtažkem z hroznů. A jsem z něj nadšená, krásně voní, je fakt, že je takový hrubší než ten od Alverde, ale pleť je po něj mnohem hebší, zatím je za mě super. Stál něco kolem 120,-

Další z produktů je lak na vlasy Pantene pro-v, je to lak na jemné vlasy, kterým by měl dodávat objem. Že by mi vytvořil objem, toho jsem si opravdu nevšimla, ale hezky zafixuje a vydrží mi to téměř celý den. Já si většinou kupuji laky na vlasy Taft se kterými jsem relativně spokojená, ale chtěla jsem vyzkoušet i něco nového a tento lak se Taftu vyrovná. Akorát mi vadí ten zápach, ale to je u každého laku. Kupovala jsem ho v Tetě v akci za 80,-

Potom měli v Tetě akci na anti-perspirant Rexona maximum protection, který mi nedávno došel. Já osobně ho používám jen málokdy na opravdu stresové situace. Takže jsem si koupila tentokrát fialovou verzi sensitive dry. Přijde mi že voní podobně jako ta růžová. Vůní mě prostě vůbec nenadchla, ale na těle ji necítím takže v pohodě. Stála po slevě 99,-

Jako poslední z pečující kosmetiky tady mám micelární vodu od Yves rocher. Je to miniaturka, která byla v časopise Žena a život. Ještě jsem ji nezkoušela, ale tak parfemace je krásná taková nasládlá a to já můžu. Takže až ozkouším dám určitě vědět.


Tak a vrháme se na dekorativku. První je štětec od Oriflamu, který mám už dlouho, ale zapomněla jsem Vám ho ukázat. Je teda oboustraný na jedné straně má pěnový aplikátorek, který já nepoužívám. Ale za to ta druhá strana je celkem super.

Je to plochý štětec, ale takový chlupatější, takže se s ním dají rozmazávat i přechody barev. Jasně že nějaký blending to zvládne lépe, ale jako nouzovka super. Myslím, že je to koňský chlup. Je hezky jemný a žádné štětiny z něj zatím nevypadávají. Nejsem žádný odborník, ale líčím se s ním ráda. Stál mě 59,-

Dál mám z Oriflamu voděodolnou řasenku z řady The One. Má silikonový kartáček, na jedné straně jsou krátké štětiny a na druhé delší.
Zatím jsem ji zkoušela jen jednou a musím říct, že je dost mokrá. Dělá spíš přirozené řasy a dost slepuje když dáte více vrstev. Možná až trošku vyschne bude lepší, uvidíme. Jestli je voděodolná, to jsem zatím nezkoušela. Stála asi 99,-

Dál jsem si objednala linky z řady Very me v odstínu Green.
Jsou světlounce zelené a trochu metalické. Pigmentace teda není nic moc, ale na očích se mi ten zelenkavý nádech docela líbý. Zatím jsem je měla jen jednou a držely celý den. Takže zatím jsou fajn. Stály v nějakém výprodeji asi 69,-

Poslední kousek z dekorativní kosmetiky je korektor od Astoru Perfect stay 24h, mám ho v odstínu 001 Ivory.
Je to hezká světlá barva. Používám ho pod oči a je fajn hezky kryje, ale nesmím to s ním přehnat, protože pak mi leze do vrásek kolem očí. Stál 159,-

 Dalšími produkty jsou laky na nehty. Objednávala jsem tyto tři z Avonu. Všechny jsou z nové řady Magic effects. První (zleva) je v odstínu jacquered metal a je to top coat s takovými modro-zlatými jakoby čárkami. Dost se mi líbý ten efekt, tyto "čárkované" laky mám moc ráda. Stál kolem 60ti korun a je ho 10ml.
Další (prostřední) lak je klasický matný top coat. Už jsem ho zkoušela a funguje, za mě super. Stál taky kolem 60ti korun a je ho 10ml.

Posledním lakem od Avonu je Diamond shatter. Je to také top coat s různobarevnými třpytivými kousky. Vypadá to jako natrhané kousky papíru, které se třpytí. Opravdu zajímavý lak, který běžně asi neseženete. Měla jsem ho už několikrát, ale zapomněla jsem ho vyfotit, ale určitě se o něm někdy zmíním. Stál opět kolem 60ti korun a je ho také 10ml

Jako další jsem si pořídila lak od Miss sporty v odstínu 190. Je to hezká světlonce fialová barva

 Laky od Miss sporty mám moc ráda, s výdrží jsou na to průměrně, mají velký výběr barev, většina co jsem vyzkoušela kryla už v první vrstvě a navíc jsou cenově dostupné pro každého. Takže jestli máte rádi fialovou určitě na tento odstín koukněte. Stál mě v nějaké akci asi 30,- a je ho 7ml.

Posledním lakem je posilovač nehtů od Four Seasons. Má mléčnou barvu, ale když zaschne není barva skoro vidět. Nehet má jen hezký bílý náhech. Já ho pužívám jako bázi, zatím jsem si bohužel žádného posílení nehtů nevšimla. Ale uvidíme asi to chce dlouhodobější používání. Kupovala jsem TADY a stál 54,- je ho 14ml.


Ano i já už jsem propadla značce Yankee Candle, byla jsem totiž v jednom květinářství, no a měli tam vosky. Takže jsem je všechny očichala a vybrala jsem si dva na zkoušku. První je black coconut, jelikož kokos miluju, tohle byla jasná volba, ale ta vůně je naprosto fenomenální, sladká a kokos s toho taky cítím, ale jen trochu, je to asi něčím říznuté, něčím naprosto skvělým, jen nevím co to je :)
Prostě bomba..

Druhým voskem je Soft blanket což je jemňoučká vůně, taková nevtíravá super taky jsem si ji zamilovala. Takže super a asi budu potřřebovat další vůně. Jeden vosk stál 45,-

No a to by bylo všechno, přeji krásný den a budu se těšit zase příště.



7 komentářů:

  1. Super věci. Korektor od Astoru si plánuji taky koupit.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho kup je super, teď někdy by měli mít na Astor slevu 25% v Tetě, tak zkus mrknout :)

      Vymazat
  2. Ten lak od Miss Sporty mám v modré barvě a vypadá parádně na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se právě rozhodovala jestli koupit tu modrou nebo fialovou, nakonec vyhrála fialová :)

      Vymazat
  3. Ten lak od Miss Sporty mám v modré barvě a vypadá parádně na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling od garnier ja miluji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jeho vůně je božská, nevím jestli budu chtít někdy jiný :)

      Vymazat