středa 7. ledna 2015

První Giveaway

Ahojky, dnes mám pro Vás rozdávací článek. Chtěla bych Vás, kteří čtete moje články a občas zavítáte na můj blog tak trošku odměnit. A o co vlastně budeme soutěžit?



Produkty budou celkem tři a výherce bude pouze jeden. V balíčku najdete Syoss šampon color protect 300ml, vhodný pro barvené a melírované vlasy. K tomu samozřejmě Syoss kondicionér color protect 300ml. A nakonec Dove tělové mléko intensive nourishment 400ml s krémovým složením s olejem. Vyživuje a pomáhá obnovit jemnost velmi suché pokožky.

Pravidla giveaway jsou jednoduchá
1) Sledovat můj blog přes GFC
2) Zanechat pod tímto článkem komentář s e-mailem

Giveaway bude ukončena příští neděli, to je 18. ledna o půlnoci. Losovat budu lístečkovou metodou. Budu ráda když se zapojíte a doufám, že se Vám dárečky budou líbit.

Takže přeji hodně štěstí :)


7 komentářů:

  1. jeee, syoss sampony miluju ♥
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. super giveaway :)
    micka185@azet.sk
    sledujem cez gfc: tento učet

    OdpovědětVymazat
  3. sledujem ako Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    krásnáá vyhra :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    Výhra je super,tyhle produkty mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, přeji hodně úspěchů s blogováním. Jsem ráda, že jsem na tebe narazila:)
    GFC: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat