čtvrtek 5. června 2014

TOP 3 PRODUKTY  ZA KVĚTEN 2014

Přeji krásný čtvrtek všem, tento článek bude o mých nejpoužívanějších a nejoblíbenějších produktech za měsíc květen. Snažila jsem se vybrat něco na pleť, na oči i na rty. Tak se na to pojďme podívat.

1) Make-up Dermacol Cover
Tento make-up mám už asi 4 měsíce a musím říct, že je opravdu skvělý. Stačí maličké množství a vystačí Vám to na celý obličej. Já ho používám jako korektor. Protože jeho krycí schopnost je opravdu mega dobrá. Já mám odstín 207, což je jeden z nejsvětlejších, které vyrábějí. Ale v drogerii na něj opravdu nenarazíte, nebo alespoň já jsem na tento světlý odstín v drogerii nenarazila. Kupovala jsem ZDE za 139,-, ale je to už nějaký čas tak nevím jestli ho stále mají, protože e-shop prošel rekonstrukcí.


2) Báze pod oční stíny od Dermacolu
O této bázi jsem psala recenzi, takže se o ní tady už rozepisovat asi nebudu. Recenzi najdete TADY.

3) LIP BALM OD ESSENCE

Tento balzám jsem si pořídila na začátku května a stal se mým oblíbencem. Hezky hydratuje a zanechává na rtech takový jemný lesk. Vydrží docela dlouho, když teda nic nejíte. Jediné mínus je to, že mi jde špatně vytáčet, jde to hodně ztuha. Ale za cenu 9,90 v Rossmanu je to super a nemůžu si stěžovat.


Tak to byly moje oblíbené produkty za květen. Klidně mi napište jestli nějaký produkt vlastníte a jak jste s ním spokojeni.
Přeji krásný zbytek dne a zase někdy AHOJ :)




1 komentář:

  1. Ten essence balzam mám v oranžovej farbe a tá je úžasná. Ale nepoužívam ho ako balzam, keďže podľa mňa nehydratuje. Kika

    OdpovědětVymazat