pondělí 30. června 2014

LADYBOX ČERVEN 2014


Ahojky vítám Vás všechny u dnešního článku, dnes to bude rozbalování červnového Ladyboxu. Asi už jste četli různé reakce, spíš teda negativní, na tento boxík. Já jelikož jsem objednávala v dobu kdy do boxu přidávali podkladovou bázi pod oční stíny od značky LaSplash tak jsem i docela spokojená. Nápovědy jsem nečetla skoro žádné, tým ladyboxu lákal na barvu na rty v kelímku od Inglotu, ze které se nakonec vyklubal lesk na rty z freedom systemu, což mě teda moc nepotěšilo. Jinak pro mě byl box kromě báze překvapením. Tak se na to pojďme podívat.


Tak asi jako první mi padl do oka sprchový gel od Palmolive Smooth Delight 250ml

Měla by to být novinka od Palmolive a obsahuje 100% olej z makadamiových a kokosových ořechů. Vůně je to pěkná a od Palmolive jsem dlouho žádný sprcháč neměla takže proč ne. Navíc si myslím, že sprcháč využije určitě každá z nás. A že je z drogerky, to mi vůbec nevadí, navíc nikde není psáno (a jestli ano tak mne klidně opravte), že v ladyboxu nemůže být produkt z drogerie. Spíš si myslím, že je to plus, protože pokud mi bude vyhovovat tak je alespoň snadno dostupný.

Dalším produktem je Inglot Freedom systém lesk na rty

Mám odstín 202 a musím říct, že je to moc hezká barva, ale foťák mi ji moc dobře nezachytil. Je to spíš taková oranžovo-růžová barvička a je moc hezká, navíc takovou ještě nemám takže super. Akorát trochu zklamání s toho, že původním lákadlem byla ta barva v kelímku, ale o tom už jste toho asi četli dost.

Další věcí byla kosmetická taštička od Dara bags


Měla jsem to štěstí a našla jsem v krabičce, myslím že tu největší velikost a vzor taky není úplně špatný. I když do vzduchu jsem štěstím neskákala když jsem ji viděla. Ale mohlo by to být i horší. Taštička vypadá pevně a líbí se mi ta koženka zezadu. Určitě ji využiji a jsem za ni ráda.

Dalšími produkty byly vzorky šamponu a kondicionéru od značky Philip B
Kondicionér voní příjemně, tak jako by krémově a z šamponu žádnou parfemaci necítím. Ráda je vyzkouším, ale asi z toho moc nepoznám, bude to tak na jedno umytí.

Další byl štěteček na rty od Ladyboxu
Jako nápad určitě super, ale já mám zrovna asi rozbitý kus. Ano pochopila jsem ten systém, ale prostě při nasazení víčka na druhou stranu štetce mi sice štětinky vyjedou, ale když ten konec pustím, zase opět zajedou, takže při aplikaci musím ten konec držet, aby mi štetiny nezajely, což je docela naprd.

A jako bonus báze pod oční stíny LaSplash
Zatím jsem ji zkusila jednou a docela držela, ale ten den jsem toho moc nedělala, takže až ji vyzkouším při pořádném zápřahu v práci, uvidím jak obstojí. Jinak obal je celkem pěkný, jen ten vršek je celkem dost dlouhý, ale při aplikaci mi to nevadilo.

A jako poslední produkt, který mě mile překvapil je lesk na rty od Sleeku fruit glaze
Mám odstín Sexy Raspberry a je to krásná tmavší růžová se třpytkami a opravdu nádherně voní. Lesk je hodně lepivý, ale mě osobně to nevadí takže spokojenost. Akorát jsem moc nepochopila, proč já ho v boxu měla a ostatní ne, teda alespoň co jsem četla nebo viděla. No nic každopádně jsem za něj ráda.

Tak a to bylo z červnového boxu vše, já jsem spokojená, ale mám oproti ostatním dva produkty navíc a nebýt jich, nevím jestli bych byla spokojená. Nicméně nadruhou stranu v boxu opět není nic co bych nevyužila.
Tak a to by bylo pro dnešek všechno díky za přečtení a zase přítě AHOJ :D




1 komentář: