úterý 24. června 2014

DM BOX

Přeji krásné úterý všem, když jsem se přihlašovala do soutěže o DM box, o kterém jsem se dozvěděla na jednom blogu (už opravdu nevím, který to byl) vůbec jsem si nemyslela, že zrovna já budu jednou z výherkyň. A co se nestalo, poslali mi výherní mail s kódem na box a já skákala radostí :). Protože já patřím k těm, co krabičky krásy mají rádi, alespoň zatím :). No a zrovna včera jsem si box vyzvedla, tak se pojďte se mnou mrknout co v něj bylo za poklady :)

Jako první se mi hodně líbí krabička, která je obrovská a krásně žlutá. Líbí se mi i kartička s popisem produktů, která je podle mě skvěle vymyšlená. Vypadá to opravdu moc hezky.
Takže box mě stál 149,- obsahuje celkem 7 plných produktů a 3 vzorečky.


1) Dermacol Aroma Ritual rebarbora a jahody - sprchový gel 250ml
No co k němu dodat, úžasná vůně, jako snad u všech srpchových gelů této řady. Teď mimochodem používám od Dermacolu ten třešňový a je taky skvělý. Udělal mi radost v obchodě jsem na něj koukala a chtěla jsem si ho koupit. Takže za mě super.

2) Garnier oil beauty - tělové mléko 250ml
Tak na toto mléko už jsem taky koukala, moc se mi líbí jak je ten obal placatý. Vyzkoušela jsem ho zatím na ruku a zdá se být příjemné. Vůně není nijak výrazná, ale pro mě není ani moc příjemná, takže jsem ráda, že je spíš nevýrazná. Myslím, že bude dobře hydratovat, ale je to pouze první dojem, takže to berte z rezervou.

3) Colgate Max Whiteone optic - zubní pasta 50ml
Tak tahle pasta se ke mě dostala v krabičce krásy už podruhé. Měla jsem ji v Ladyboxu, ale byla fajn a určitě ji využiji, takže proč ne.

4) Sundance tónující fluid na opalování OF 30 50ml



 Tak toto velmi ráda vyzkouším, tónovací krém na opalování se teď na léto určitě hodí. Ochraný faktor 30 a chrání před UVA i UVB zářením.

 5) Rexona Maximum protection antiperspirant stick 45ml

Většinou používám deodoranty ve spreji, ale toto ráda vyzkouším a myslím, že na léto je to super věc. Měl by být 2x účinější než běžný antiperspirant ve spreji. Tak uvidíme, jediné mínus u tohoto antiperspirantu je ta vůně. Nevím jestli to bude nějak extra vonět až ho aplikuji, ale jestli ta vůně bude výrazná, tak ho používat určitě nebudu, protože je to fakt hrůza, vůbec mi to nesedí. Ale uvidím, dám mu šanci :)

6) Balea professional šampon a balzám po slunění 2v1 250ml
Nevím proč je tomu tak, ale poslední dobou se mi sešlo doma nějak moc šamponů z dorgerie, které jak už asi víte moc nemusím, nebo ne nemusím, ale zatím mi žádný nevyhovoval. Ale tak za vyzkoušení nic nedám tento šampon krásně voní, píší, že by tam měly být výtažky z papáji a kokosového oleje a skutečně tam ten kokos cítím. A nevím, jestli to víte, ale kokos mám moc ráda.

7) Rimmel London rychleschnoucí lak na nehty 8ml
Růžovým lakem u mne nikdy nic nezkazíte, takže za mě super. Je to odstín 4071 a je moc hezký. Vyzkoušela jsem ho a pěkně kryje už v jedné vrstvě je fajn a určitě ho využiji.

Tak to bylo 7 plných produktů a v boxíku bylo ještě pár vzorečků.

Weleda zklidňující tělové mléko 10ml
 Toto mléko ráda vyzkouším, přírodní kosmetiku jsem si poslední dobou docela oblíbila. Toto mléko by měla zmírňovat svědění velmi citlivé pokožky. Ráda vyzkouším a uvidím jestli mě to zláká koupit si i plné balení

Ria Tampony 2 ks
Co k tomu napsat, to se nikdy neztratí :)

Šampon essence utime od Schwazkopf
Vzoreček šamponu je pro poškozené a oslabené vlasy, ráda ho vyzkouším

Tak a to by bylo všechno, celkově hodnotím tento box jako vydařený. Myslím si, že některé produkty jsou na léto skvělé a když se na to tak dívám, tak vlastně využiji úlně všechno. Opravdu tam není nic nad čím bych ohrnula nos.Takže bych ráda poděkovala DMku za tento super boxík :)
Jak se Vám líbí DM box? Nebo ho máte doma? Jak jste s ním spokojené?





1 komentář:

  1. Já lituji, že jsem to nevyhrála :)) protože box byl skvělý :D lepší než kdejaký ladybox :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat