pondělí 19. května 2014

RECENZE - BÁZE POD OČNÍ STÍNY OD ZNAČKY DERMACOL

Zdravím všechny u dnešního článku, dnes se zaměřím na bázi pod oční stíny od značky Dermacol. Z této báze jsem vůbec nadšená nebyla, ale musím říct, že když jsem zjistila ten fígl jak ji používat, mám ji ráda. Ale začnu od začátku k nákupu této báze mě přiměla nějaká kladná recenze a já jelikož vlastním báze pouze od Essence, tak jsem se rozhodla zkusit i tu od Dermacolu, která stojí 99,-. Když jsem bázi poprvé vyzkoušela, byla jsem opravdu zklamaná. Výdrž byla asi něco kolem 5ti hodin, což je podle mě dost málo. A ne, že bych měla jemně slité stíny, ty stíny po 5ti hodinách nebyly skoro vidět a byly mega slité.


No nic vyhozené peníze, řekla jsem si. Chvilku leželi na dně šuplíku a pak mě napadlo udělat takový základ pod bázi. To znamená, že jsem na víčko nanesla make-up a pudr a až potom tuto bázi a nakonec stíny. A světe div se stíny vydržely opravdu celý den. Většinou se maluji ráno a stíny během dne neupravuji a málokdy se mi stane, že jsou stíny slité a když už, tak pouze lehce, prostě nic hrozného. Takže nakonec se tato báze stala mým favoritem, akorát teda musí mít podklad.
Jinak báze je bílá a hutná, když ji rozmažete na víčko, tak je krásně hladká. Až mě napadá jako dětská prdelka :)

Nevím jak vy, ale já bázi používala doteď rovnou na víčko, bez make-upu a pudru, ale opravdu zjišťuji, že s podkladem je to mnohem lepší, alespoň u této báze. U jiných jsem to zatím nezkoušela.
Napište jestli používáte pod bázi ještě nějaký podklad. Docela by mě to zajímalo, jestli je to běžná věc a já jsem 100 let za opicema, nebo jestli jste to s podkladem nezkoušeli. Děkuji za přečtení a budu se těšit u dalšího článku. :)

 


Žádné komentáře:

Okomentovat